תהליך חיסון הקורונה החל – האמת והבדיות על חיסון הקורונה

 תהליך חיסון הקורונה החל – האמת והבדיות על חיסון הקורונה

תהליך חיסון הקורונה החל בקרב הציבור,

האמת והבדיות על חיסון הקורונה

חיסוני הקורונה כבר כאן . תהליך החיסון החל בקרב צוותי הרפואה, אוכלוסיות יעד בסיכון כבר בעיצומו לרבות האוכלוסיה מגיל 60 ומעלה . החדשות הטובות והתקווה היא שזהו תחילתו של תהליך מבורך שיביא עימו סוף למגפת הקורונה.

לצד זאת קיים מסע הפחדה נגדי, שחלקו מתאפיין בפייק ניוז, שמועות חסרות בסיס ומיתוסים שגויים, שמטרתם, בין היתר, לגרום לאוכלוסיות רבות מלהימנע מחיסון . חלקן של "הידיעות" חברות כל בסיס מדעי, כוללות עיוותים של האמת המדעית, בדיות ודיסאינפורמציה.

 

האמת והטכנולוגיה מאחורי חיסון הקורונה- הבריאות שלכם קודמת לשמועות

החיסונים של חברת פייזר ומודרנה מושתתים על טכנולוגיה דומה, ה מבוססת על מולקולת ה-mRNA, בה החיסון מוזרק לשריר וה-mRNA (מולקולה דמויית DNA)  מוחדרת לגוף ופוקדת על תאי השריר לייצר חלבון מעטפת הדומה למעטפת הקורונה. הגוף מזהה את החלבון שנוצר במעטפת שנוצר, כאילו היה נגיף קורונה אמיתי – ומייצר בתגובה נוגדנים לניטרולו, באמצעות נוגדנים ותאי T, המוכנים  להתקפה נגדית למקרה שהגוף יותקף בנגיף הקורונה.

חיסון קורונה - טכנולוגיה MRNA

מיתוסים נגד החיסון

דיסאינפורמציה רווחת על הסיכון הרב הטמון בחיסונים מבוססי MRNA :

  1. ניתנו "הנחות" לחברות המפתחות ועיגול פינות כדי להכשיר בשעת חירום את החיסונים של החברות מודרנה ופייזר, באופן שמסכן את בריאותם של המתחסנים, ובנוסף, טענה שקרית כאילו הוסתרו תופעות לוואי קשות ועוד.
  2. החומר התורשתי, הוא ה-DNA (שקר) שיגרום למתחסנים לפגיעה מוחית, לשינוי אישיות או מבנה הגוף. לשינויי תכונות אישיות, מראה ומבנה הגוף. תיאוריה שקרית שכן מולקולת ה-mRNA אינה פוגמת ב-DNA, ואינה משנה את המטען התורשתי של המתחסן.
  3. טענה הזויה נוספת – החיסון נועד להשתלת שבבים לצורכי מעקב. השמועה הנ"ל הופצה באופן נרחב וגרמה לכך כי בסקר שבוצע בארה"ב למעלה מ 40% מהנשאלים האמינו לטענה הנ"ל.
  4. החיסון כולל נגיפים מומתים או מוחלשים = שקר. החיסון אינו כולל נגיף חי או נגיף מוחלש אלא חלבון "מודיע" הגורם לגוף ליצר את חלבון המעטפת האמור ליצור נוגדנים שילחמו בנגיף.

לאתר משרד הבריאות – שאלות ותשובות על חיסון הקורנה, טכנולוגיית החיסונים ואופן קבלת החיסונים

.

חיסון קורונה - אמת ובדיות טכנולוגיה

 

0 Reviews

כתבות מומלצות