עוגיות עם הרבה חן

 עוגיות עם הרבה חן

חן פרוט. צילום יוסי רועי

"הקורונה עשתה לי רק טוב", אומר השחקן חן פרוט, שהשנה המציא את עצמו מחדש כאופה של עוגיות. "הכל קרה בזכות הבן שלי שראה שאין לי עבודה והציע לי להכין עוגיות לפרנסתי. הוא שכנע אותי שזה ילך כי כל החברים שלו אוהבים את העוגיות שלי ובדיעבד הוא צדק".

בין העוגיות המדהימות שלו אפשר למצוא אפלחורס, מעמול ריבת חלב, עוגיות מתפוצצות, עוגיות אמסטרדם. בימים אלה הוא עובד על תפריט בריאות – שזה די מתבקש לאור העובדה שהוא בעל תואר בחינוך גופני.

לפי מה אתה מחליט איזה עוגיות להכין?

"אני מחפש באינטרנט כל מיני מתכונים ומנסה אותם. לאחר מכן אני נותן לידידה שלי לטעום והיא אומרת לי אם יש לי פגיעה או שאני צריך להמשיך לעבוד".

הבנתי שיש לך פרויקט התנדבותי מעניין.

"נכון. פנתה אליי ידידה שהיא מפיקה ואין לה הרבה עבודה כרגע בגלל הקורונה. היא אמרה לי שהיא רוצה להפיק פרויקט למען הקהילה והיא רוצה שאני אספק לה עוגיות שהיא תמכור למען מטרה טובה. מייד הצטרפתי ואמרתי לה שאתן לה ארבעה מארזים בחינם".

עם כל הכבוד לעוגיות אתה בטח מתגעגע לבמה, לסרטים.

"ברור. לפני שלושה שבועות הצטלמתי לפרויקט חדש אחרי הרבה זמן שלא עבדתי בתחום. זה היה כיף גדול".

חן פרוט. צילום יחצ

מה אתה אומר על מחאת האמנים? תומך?

"בוודאי. האמנים לא מקבלים כלום. לאפשר לזמר לשיר בפני 20 אנשים זה לא פתרון. מה עם אופרה? מה עם צילומים על סט? הכל תקוע. אותנו סגרו ראשונים ויחזירו אחרונים".

איפה נראה אותך בעוד חמש שנים?

"אני אשמח להתפתח כתסריטאי. הגשתי עכשיו סיטקום לטלוויזיה ואני מקווה שזה יתפוס. אני נהנה מאוד לכתוב ויש לי המון רעיונות. עכשיו רק חסר שהקורונה תיגמר והחיים יחזרו למסלולם. כשזה יקרה אז באמת השמיים הם הגבול".

0 Reviews

כתבות מומלצות