לה רוש פוזה נרתם למען העמותה הישראלית לסרטן העור

  לה רוש פוזה נרתם למען העמותה הישראלית לסרטן העור

לה רוש פוזה צלם מורן מורדי

במסגרת מאמץ מתמשך לתמוך במאבק סרטן העור והרחבת המודעות להגנה מפני השמש. וכחלק מתכנית הסולידריות הגלובלית של לוריאל בכל העולם, נרתם מותג LA ROCHE–POSAY לה רוש-פוזה, מבית לוריאל ישראל, ויוצא בשיתוף פעולה עם העמותה הישראלית לסרטן העור.

לה רוש פוזה צלם מורן מורדי
לה רוש פוזה צלם מורן מורדי

במסגרתו, הפיקו לה רוש פוזה קמפיין רחב היקף בעלות של עשרות אלפי שקלים, שיעלה ברשתות החברתיות. הקמפיין הוא מהחשובים (והמתוקים!) להעלאת המודעות בקרב ילדים והורים להגנה מפני השמש.

בקמפיין ניתן לראות ילדים שמסבירים על החשיבות של מריחת קרם הגנה ומגלים את האמת על ההורים שלהם שלרוב שוכחים למרוח קרם הגנה בעצמם. הכל בהומור ובכנות שובי לב, המסייעים להעברת המסר הכל כך חשוב – "לפני שיוצאים לשמש נמרחים".

אילן נפתלי, מנהל חטיבת הדרמו קוסמטיקה בלוריאל ישראל: "המותג לה רוש-פוזה, כמותג מוביל בתחום ההגנה משמש, מחויב להעלאת המודעות לשמירה על העור מפני קרני השמש וחשיפה לא נכונה. וכחלק ממחויבות זו אנו שמחים להירתם לפרויקט חינוכי חשוב זה".

 

0 Reviews

כתבות מומלצות